Autor: Kaubandus.ee • 7. jaanuar 2008

McDonalds plaanib teha söögikohtadesse kohvibaare

Maailma suurim kiirtoidukett McDonalds kavatseb 14 000 USAs asuvasse restorani paigutada kohvibaarid, kirjutab ajaleht The Wall Street Journal.

Ettevõtte eelmisel aastal valminus dokumendi kohaselt hakatakse kohvibaarides pakkuma cappucinot, lattet, mokat ja teisi analoogilisi jooke, mida pakub maailma suurim kohvikukett Starbucks. Sellega loodetakse saada praegusele 22 miljardi dollari suurusele käibele üks miljard lisaks.

Kui veel mõni aeg tagasi näis kahe ettevõtte vaheline konfrontatsioon vähetõenäoline, sest nad asusid restoranituru täiesti erinevates nurkades, siis viimastel aastatel on nad hakanud järjest enam liikuma teineteise mängumaale, kirjutab ajaleht. Samal ajal kui McDonalds on parandanud oma kohvivalikut, on Starbucks lisanud oma kohvikutesse aknaid drive-in klientidele ning hakanud pakkuma sooja toitu.

Kohviprogramm on viimaste aastate edule vaatamata McDonaldsile riskantne ettevõtmine. See aeglustab teenindamist ning lükkab eemale neid kliente, kes on tulnud McDonaldisse sööma odavat ja lihtsat toitu. Paljud McDonaldsi söögikohtade pidajad räägivad, et nende kliendid ei teagi, mis asi latte on.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700