Maailma suurim kiirtoidukett McDonalds
kavatseb 14 000 USAs asuvasse restorani paigutada kohvibaarid, kirjutab ajaleht
The Wall Street Journal.
Ettevõtte eelmisel aastal valminus dokumendi kohaselt hakatakse kohvibaarides pakkuma cappucinot, lattet, mokat ja teisi analoogilisi jooke, mida pakub maailma suurim kohvikukett Starbucks. Sellega loodetakse saada praegusele 22 miljardi dollari suurusele käibele üks miljard lisaks.
Kui veel mõni aeg tagasi näis kahe ettevõtte vaheline konfrontatsioon vähetõenäoline, sest nad asusid restoranituru täiesti erinevates nurkades, siis viimastel aastatel on nad hakanud järjest enam liikuma teineteise mängumaale, kirjutab ajaleht. Samal ajal kui McDonalds on parandanud oma kohvivalikut, on Starbucks lisanud oma kohvikutesse aknaid drive-in klientidele ning hakanud pakkuma sooja toitu.
Kohviprogramm on viimaste aastate edule vaatamata McDonaldsile riskantne ettevõtmine. See aeglustab teenindamist ning lükkab eemale neid kliente, kes on tulnud McDonaldisse sööma odavat ja lihtsat toitu. Paljud McDonaldsi söögikohtade pidajad räägivad, et nende kliendid ei teagi, mis asi latte on.
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.
Enimloetud
2
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele