Kaubandus.ee  • 16. jaanuar 2008
Jaga lugu:

Kallis vein meeldib rohkem

Ameerika teadlased tegid katse, kus selgus, et kallid veinid meeldivad inimestele rohkem kui odavad, kuna nende hind aktiveerib täiendavaid emotsioone vastu võtva ajuosa.

Juhtimisportaal E-xecutive vahendas, et kalleid ning usutavasti kvaliteetseid toidukaupu degusteerinud inimestel aktiveerus ajuosa, mis võttis vastu täiendavaid emotsioone. Samas ei täheldanud uurijad, et elamusel oleks olnud seos toidu tegeliku kvaliteedi ning maitsega.

Eksperimendi käigus proovis 20 vabatahtlikku punast veini, mille hind kõikus 5 ja 90 dollari vahel. Veini mekkimise hetkel skanneerisid uurijad vabatahtlike aju aktiivsust. Seejärel serveeriti veine nii, et omateada kalleid veine proovivad katsealused jõid tegelikult odavat märjukest ning vastupidi. Mõõtmine näitas, et aju aktiivsus sõltus hinnast, mida katsealused veinile omistasid.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt