Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Säästumarketite juht: hinnasõda jaekaubanduses ei tule
Säästumarketite keti juht Andrija Lilleoja
kommenteeris Prisma avaldust saada Eesti jaekaubanduse turul hinnaliidriks, et
hinnasõda ei tule.
„Säästumarket on Eestis hinnaliider ja ka jääb selleks,“ oli Lilleoja ülimalt enesekindel.
Lilleoja sõnul ei karda Säästumarket Prismat. „Ei, me ei karda. Ja kui konkurents tekibki, siis on see ainult positiivne,“ märkis ta. „Hinnasõda siinses jaekaubanduses ei tule. Hinnad on praegu ennegi madalal tasemel. Ei usu, et Prisma tegevus midagi muudab.“
Eile teatas Prisma Peremarketite kett, et saab märtsist uue kaubandusjuhi, kelle suurimaks eesmärgiks on muuta kett siinseks hinnaliidriks, pakkudes samas jätkuvalt head kvaliteeti.
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.