Autor: Kaubandus.ee • 22. august 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ervin Nurmela: ütlesime kahele reklaamikliendile ära

OÜ Tasuta Vihik juhatuse liige Ervin Nurmela ütles aripaev.ee-le, et projekti ettevalmistamise käigus keeldus firma kahest reklaamist, kuna ei pidanud neid noortele sobivaiks.

"Reklaam noortele tekitab alati küsimusi ning õigustatult. Tasuta Vihiku poolt saan öelda, et oleme sellega arvestanud. Esimese tiraaži puhul ütlesime kahele ettevõttele reklaamisoovi ära ning ühel palusime muuta reklaami kujundust sobilikumaks," hajutas Nurmela lapsevanemate kartusi.

"Oleme kindlalt välistanud näiteks Valemivihikus ilmunud Hustler energiajoogi sarnased reklaamid, mis õigustatult tekitavad lapsevanemates pahameelt," ütles Nurmela.

Igapäevaelus Pro Kapitali peajuristina töötav Nurmela ütles samas, et otsustas tasuta vihikute äris kaasa lüüa, kuna pidas algatust suurepäraseks. "Tasuta õppevahendeid ei ole kooliõpilastele keegi senini pakkunud ning projekti käimalükkamine oli suurepäraseks kogemuseks," ütles Nurmela ja lisas, et Martin Toding omas vihikuäri käivitamiseks vajaliku kogemust, tahet ning võimalust projekti vedada.

"Martin on olnud kolm aastat turunduse õppejõud ning kuulunud näiteks ka autorendi ettevõtte Avis juhtkonda," kiitis Nurmela oma äripartnerit. Kui Toding tegeleb ettevõtte igapäevase juhtimisega, siis Nurmela kujundab OÜ Tasuta Vihik üldstrateegiat ning vahendab vajalikke kontakte.

"Muid eeskujusid meil kõrvale võtta ei olnud, seega tuli kogu kontseptsioon endal välja mõelda," rääkis Nurmela äriidee päritolust. "Kuivõrd idee on koolivihikuid tasuta pakkuda, siis saab see võimalik olla üksnes tänu projektis osalevate eraettevõtete ning ametiasutuste panusele," märkis ta.

Esialgu soovib OÜ Tasuta Vihik reklaamimüügist katta vaid jooksvad kulud ning saada raha laienemiseks üle Eesti. "Paaril esimesel aastal ei ole finantsprognoosides kasumit ette nähtud. Tehtud investeeringute tagasiteenimine sõltub projekti edasisest käekäigust, omanikud on sellega arvestanud," rääkis Nurmela oodatavast käibest ning kasumimarginaalist.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757