Bauhofi müügidirektor Janek Kalbin ütles,
et paari uue kaupluse avamine sel aastal on müüki eelmise aasta tasemel
hoidnud ning kriisiplaane pole ettevõttes peetud.
"Oleme suhteliselt värske kontseptsiooniga turul, uue kaubamärgiga eelmise aasta lõpust," ütles Kalbin. "Praegu töötame täie rauaga senise plaani järgi edasi, plaani B või kriisiplaani pole pidanud," lisas ta.
"Loomulikult vaatame, et võimalikult efektiivselt ära majandada ning et me suudaks kliendile head teenindust ja soovitud kaupa pakkuda. Neljapäeval algab suur müügikampaania, püüame olla üha ahvatlevamad meie klientide jaoks. Oleme hästi aktiivsed müügi- ja turunduse vallas," rääkis Kalbin.
"Turusituatsioonist tulenevalt on võib-olla ehitajatele müük vähemaks jäänud," ütles ta ja lisas, et teisest on natuke kasvanud remondid ja isetegemine.
"Kui ei ehitata, siis oma kodu eest hoolitsetakse ikka. Seda näeme küll, nende toodete müük on kasvanud. Müük on põhimõtteliselt ümber pööranud, uut maja ei osteta, aga kõpitsetakse vana," rääkis Kalbin.
"Oleme tänu oma uutele kauplustele eelmise aasta taset hoidnud, see tähendab, et kasvu siiski ei ole," sõnas ta. Kalbin rääkis, et Bauhof avas kevadel Haapsalus kaupluse ning sügisel Valgas. "Need on meid hoidnud eelmise aasta tasemel ja müüki juurde andnud," lisas ta.
"Üldiselt on küll jahtumine toimunud turul," tõdes Kalbin.
Seotud lood
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele