Kaubandus.ee  • 3. november 2008
Jaga lugu:

Liviko: telereklaam on lihtsalt üks võimalustest

Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi ütles, et karmistunud alkoholireklaami tingimuste tõttu ringhäälingus reklaamiplaane ümber ei tehta, kuna see on vaid üks võimalus. Olukorra sektoris muudavad keeruliseks üldine majandusolukord ning aasta jooksul 33% kasvanud alkoholiaktsiis.

"Meie oleme asjade kulgemisega rahul, kuna me oleme kogu aeg rääkinud, et alkoholi tuleks vaadata võrdselt. Võrdsuse printsiibist lähtuvalt me tervitame seda otsust," kommenteeris Kalvi karmistunud alkoholireklaami tingimusi.

Ta lisas, et lahja alkoholi reklaamimine uue seaduse järgi televisioonis kella 21st sarnaselt kange alkoholiga on kindlasti tingitud sellest, millal noored ja lapsed vaatavad telerit. "Sellepärast oligi soov nihutada seda aega."

"Me teame ja oskame arvestada, et alkoholi reklaami piiratakse pikemas perspektiivis ja jäädaksegi piirama. Ainus, mida me ettevõtjatena sooviks ja soovitaks, on teha seda mõõdutundega, et ka ettevõtluskeskkonda mitte liiga palju destabiliseerida. Need muudatused ei tohiks olla sellised, mis toovad endaga kaasa väga suuri kulutusi ja ebamugavusi ettevõtjatele," rääkis ta.

"Järgmisel aastal reklaamimaht tervikuna võib väheneda. Kui palju ja mil määral ja kas see absoluutarvestuses väheneb, ei oska öelda, kuna Liviko on küll tervikuna kasvanud ja sisenenud ka uutesse valdkondadesse," märkis Kalvi.

"Mõningaid kärpeid kindlasti tehakse, eriti mis puudutab tervele tootele tehtavat reklaami, aga kõik sõltub otseselt vajaduses, eesmärgist. Kuid selle seaduse valguses me kindlasti ei plaani midagi muutma hakata. Telereklaam on lihtsalt üks võimalustest," lisas ta.

"See, et üldise negatiivse olukorra tõttu hakatakse alkoholi rohkem tarbima ning reklaami ei peagi tegema, on populaarne mõte küll, aga siiski mitte väga reaalne," ütles Kalvi.

"Praegu on Eestis pea igas sektoris keeruline, kuid alkoholisektoris on olukord sedavõrd hullem, et alkoholiaktsiis tõusis sellel aastal kokku 33%. Need ajad, mida alkoholisektor praegu üle elab, on päris rasked. Me oleme täheldanud päris tõsist tarbimise langustrendi ja seda, et kriis kuidagi soosiks alkoholi turgu, kindlasti väita ei saa.

"Kui poleks seljataga aktsiisi tõusu, siis kannataks sektor vähem. Kuid praegu oleme raskes olukorras ja see kriis pigem süvendab seda olukorda, mitte ei leevenda

1. novembril kehtima hakanud seaduse kohaselt on alkoholireklaam ringhäälingus lubatud alates õhtul kella üheksast kuni hommikul kella seitsmeni, olenemata sellest, kui kange alkoholiga on tegemist.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt