Online jaemüüjatelt oodatakse pühadehooajal
vähenenud müüginumbreid võrreldes eelmiste aastatega.
"Online'i-jaemüüjad peavad üldiselt hästi vastu majanduslanguses, kuid nad pole immuunsed," kommenteeris Scott Silverman Shop.org-ist WSJle. Ta täiendas, et kasv pidurdub seetõttu, et online'iäri on jõudnud pubekaeast täiskasvanuikka. "On väga raske hoida samasuguseid kasvunumbreid, nagu seda tehti viimaste aastate kasvufaasis," ütles Silverman.
Shop.org ootab online'ipoodide müügikasvu sel aastal 17% võrreldes eelmise aastaga. Terve aasta müügiks oodatakse 204 miljardit dollarit.
Kõige suuremat faktorit mängib säästmine. Tarbija saab online'ipoode väga lihtsalt võrrelda omavahel, mis tavalises jaekaubanduses oluliselt raskem on. Shop.org küsitlus näitas, et 23% tarbijatest teeb sisseoste online'ipoodides, kuna kulud transpordile on oluliselt tõusnud.