Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
USA online'ipoodide müük kukub
Online jaemüüjatelt oodatakse pühadehooajal
vähenenud müüginumbreid võrreldes eelmiste aastatega.
"Online'i-jaemüüjad peavad üldiselt hästi vastu majanduslanguses, kuid nad pole immuunsed," kommenteeris Scott Silverman Shop.org-ist WSJle. Ta täiendas, et kasv pidurdub seetõttu, et online'iäri on jõudnud pubekaeast täiskasvanuikka. "On väga raske hoida samasuguseid kasvunumbreid, nagu seda tehti viimaste aastate kasvufaasis," ütles Silverman.
Shop.org ootab online'ipoodide müügikasvu sel aastal 17% võrreldes eelmise aastaga. Terve aasta müügiks oodatakse 204 miljardit dollarit.
Kõige suuremat faktorit mängib säästmine. Tarbija saab online'ipoode väga lihtsalt võrrelda omavahel, mis tavalises jaekaubanduses oluliselt raskem on. Shop.org küsitlus näitas, et 23% tarbijatest teeb sisseoste online'ipoodides, kuna kulud transpordile on oluliselt tõusnud.
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.