• 13.11.08, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubanduse TOP: Selver peab laienemisplaane

14.11 TÄIENDATUD TOPI TABELIT: Teist aastat jaekaubandusettevõtete tipus võidutseva A-Selver AS tegevjuhi Iivi Saare sõnul on see aasta läinud väga hästi, avatud on kaheksa uut keskust ja laienemist plaanitakse ka Läti suunal.
A-Selver ASi käive kasvas eelmisel aastal üle-eelmisega võrreldes 1,28 korda, seega 2,9lt ligi 3,7 miljardi kroonini. Ka kasumit kasvatas ettevõte 212 miljoni kroonini. Eelmise aasta edu aluseks peab ettevõtte tegevjuht Iivi Saar suurt laienemist. Kasvu innustas tema sõnul ka Selveri Köögi tootevaliku ja -mahu järjepidev suurenemine. Palju panustati möödunud aastal ka heasse teenistusse ja klienditeenindajate koolitamisse ning eesmärgiks on see ka lähiaastatel.
"2007. aasta oli kaubanduses väga hea aasta ning seetõttu olid edukad pea kõik jaekaubandusettevõtted, kaasa arvatud Selver. Oma mõju oli ka Selveri keti laienemisel, avasime eelmisel aastal kolm uut supermarketit," kommenteeris Saar. "Samuti tegutsesid üha edukamalt varasemalt avatud kauplused. Kasvu tõukas tagant ka Selveri Köögi tegevus, mille tooted on väga hästi vastu võetud ning mille toodangumaht on pidevalt suurenenud."
Hulgikaubanduse TOPi esimesele kohale tõusis sel aastal spordikaupade jae- ja hulgimüügiga tegelev Jalajälg AS.
Äripäeva küsimustele keeldusid ettevõtte juhid kahjuks vastamast. Majandustulemused olid Nike'i tooteid maale toova Jalajälg ASil möödunud aastal väga head. Käibeks kujunes mullu 527 miljonit krooni. Kasumi suutis ettevõte kasvatada 2007. aasta jooksul aga 71,6 miljonini kroonini. Kasv on olnud märgatav, sest veel 2006. aastal oli ettevõtte Äripäeva hulgikaubanduse topis 11. kohal, käibeks 399 miljonit ja kasumiks 34,8 miljonit krooni. Ka ettevõtte rentaablus on ligi neli protsenti kasvanud. Kui 2006. aastal oli ettevõtte rentaabluseks 8,7%, siis 2007. aastal oli see number juba 13,6%.
"Neil on läinud hetkel väga hästi. Turul hoiavad nad kindlalt liidripositsiooni, lähedale saab neile ainult Adidas. Numbriliselt on väga raske öelda, kui suur nende turuosa on, julgen prognoosida, et see võin sinna 40% kanti jääda," kommenteeris ASi Jalajälg tulemusi Aivo Liiv, Asicsi kaubamärgi maaletooja.
Jae- ja hulgikaubanduse TOPid ilmusid 13. novembril Äripäevas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 13:47
Selver täiendas kodukaupade valikut luksusliku Maku Elements sarjaga ja Marimekko disainiga
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.

Enimloetud

1
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 13:47
Selver täiendas kodukaupade valikut luksusliku Maku Elements sarjaga ja Marimekko disainiga
2
Uudised
  • 22.01.25, 11:51
Linnamäe keskuse omanik: kaebame kohtuotsuse edasi. “Prisma maksis renti vaid siis, kui ähvardas pankrotimenetlus”
Lisatud nii Linnamäe keskuse kui Prisma Eesti juhtide värsked kommentaarid!
3
Uudised
  • 23.01.25, 12:38
Suvest jõustub e-poodnikele uus seadus | Kui sinu e-pood suveks kõiki õiglaselt ei kohtle, rikud seadust
Üle 100 000 erivajadusega inimese on kokku kolmes Balti riigis, kes vananenud tehnoloogiaga e-poodides täna ostelda ei saa
4
Uudised
  • 24.01.25, 09:49
Lidl Eesti: tõstame märtsist kõikide poetöötajate palku
5
Uudised
  • 20.01.25, 15:14
Kohus on otsustanud: Prisma ei pea Linnamäe keskuses poodi taasavama
Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä: poe lahtihoidmine oleks ääretult ebamõistlik
6
Uudised
  • 24.01.25, 13:57
Konkurendid menuka Butterfly Lounge’i lõpust: "Sulgemisi tuleb veel!"
“Noored ei joo! Eriti ajal, mil hoitakse kokku”

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele