Topauto müügidirektor Erkki Ots
võrdles pikka aega müügis olnud Korea Autot Eesti valitsusega, mis pikaaegse
turulpüsimise asemel odavaid ja populaarseid otsuseid vastu võtta
armastas.
Ots ütles, et tema teada oli Korea Auto müügis aastaid. "Ju nad jõudsid siis hinnas kokkuleppele," kommenteeris Ots äsjast tehingut.
"Ega ta otsest mõju Hyundaide müügile ei avalda, sest maaletoojaks on meil Hyundai Motor Baltic. Korea Auto on müügis olnud tegelikult juba aastaid. Selle omanikel olid ka muud ärid, näiteks kinnisvaraärid ja kohati tegid nad otsuseid, mis meid natuke häirisid. Müüsid näiteks viis autot ära nulliga (sisseostuhinnaga - toim), et müügiplaani täita," rääkis Ots.
"Ütleks, et nad tõmblesid vahel põhjendamatult. Käitusid nagu Eesti valitsus, odavalt ja populaarselt ega mõelnud, mis pikaajalises perspektiivis saab," lisas Ots.
Topauto kuulub Elke Gruppi, mis konkureerib Amserv Grupiga Toyotade müügis. Mõlemad kontsernid on ajanud oma haarded teistesse Balti riikidesse.
"Kui rääkida Hyundai Motors Europe inimestega, siis neil on vaid üks eesmärk - minna Toyotast mööda," ütles Ots. Tema hinnangul on see nüüd Eestis põhimõtteliselt võimalik, ehkki Hyundaide ja Toyotade vahel on veel mitu automarki ning tuleb tugevalt pingutada.
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.