Taani mänguasjatootja Lego on ise ka
üllatunud, kui hästi on tänases majanduslanguses läinud mänguklotside müük.
Müügikäive kasv tuleb suurem kui augustis prognoositud 12%, ütles agentuurile Bloomberg Lego Ameerika üksuse juht Sören Torp Laursen. Nii USAs kui Suurbritannias on Legol tänavu „erakordselt hea“ aasta.
„Valmistusime suhteliselt keeruliseks olukorraks, kuna makromajanduse pilt pole kiita,“ ütles Laursen. „Meie suureks üllatuseks hakkas nõudlus meie kauba järele hoopis kasvama,“ jätkas ta.
Lapsevanemad, kel pole enam nii palju raha kulutada kui buumiaastatel, otsivad tänavu kingituseks taas mänguasju, mis kestavad aastaid.
Klotside tootjail läheb tavaliselt majanduskonjunktuuri langusaegadel hästi, kuna uued klotsid saab lisada juba olemasolevatele, ütles mänguasjatööstuse analüütik Chris Byrne Bloombergile. „Uue komplekti lisamine muudab olemasolevad klotsid taas uueks ja huvitavaks,“ ütles ta.
USA jaemüüjatele ennustatakse tänavu viimase neljakümne aasta kõige järsemat käibe langust. Mänguasjade müük kahaneb Needham Co mänguasjatööstuse analüütiku Sean McGowani prognoosi järgi vähemalt 5%. Erinevate mänguklotside müük on aga tänavu kasvanud 30%.
Seotud lood
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele