• 16.02.09, 09:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma kasvas eelmisel aastal 10%

Prisma Peremarketi käive kasvas eelmisel aastal 10%, kasumi kahanemise taga on ettevõtte tegevdirektori Janne Lihavaineni sõnul hinnaliidriks saamise soov.
Prisma müügitulu oli eelmisel aastal üle 2 miljardi krooni, kasvades 2007. aastaga võrreldes 10%. 2008. aasta kasum oli 65,3 miljonit krooni, jäädes alla 2007. aasta kasumile paarikümne miljoniga. „Selle taga on meie teadlik valik. Selleks, et saavutada vastavalt lubadusele 2008. aastal Eesti jaekaubandusturul hinnaliidri positsioon, vähendasime hindu oma kasumi arvel,“ ütles Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen.
Arvestades, et kaupluste arv jäi eelmisel aastal samaks, hindab tegevdirektor tulemusi väga heaks. Prisma selle aasta eesmärk on jätkata laienemistega ning investeerida seeläbi edasi aastate jooksul kogutud kasumit.
„Prismad on Soomes üle elanud majanduskriisi ja võitnud sel ajal juurde turgu. On näha, et Prisma kontseptsiooni tugevused töötavad ka praeguse kriisi ajal Eestis,“ rääkis Lihavainen. „Põhiasjad, ehk hind, kvaliteet, saadavus ja teenindus peavad olema paigas, siis tulevad ka kliendid. Majanduslanguse ajal oskavad kliendid olla kriitilisemad.“
AS Prisma Peremarketi selle aasta eesmärk on jätkata laienemist ning investeerida seeläbi edasi aastate jooksul kogutud kasum. 2010. aastal avab Prisma Peremarket kaupluse Narvas, luues 100 uut töökohta. Lisaks tullakse Eestis turule supermarketite ketiga. Prisma Peremarketi tegevdirektori hinnangul on praegune majanduskeskkond väga soodne aeg laienemiseks.
Kokku on Prisma turuosa 8% Eesti jaeturust.
SOK kontserni 2008. aasta käive oli 140 miljardit krooni.
Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Venemaa, Läti ja Leedu turul. Eestis tegutseb Prisma Peremarket alates 2000. aastast. Prisma Peremarket annab Eestis tööd ligi 700 inimesele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele