• 25.03.09, 09:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-kaupmehed ühinevad oma huvide kaitseks

Oma tegevust alustas Eesti E-kaubanduse Liit. Liit loodi kuna e-kaubandus Eestis on arenenud piisavalt oluliseks majandussektoriks, milles tegutsevad ettevõtted vajavad koordineeritud ühistegevust.
E-kaubanduse Liidu oluliseks missiooniks on e-kaubanduse alase teadlikkuse ja usalduse kasvatamine nii lõpptarbijate-, ettevõtjate- kui riiklike struktuuride seas, teatas liit.
Loodud liidu peamiseks eesmärgiks on liikmete ühiste huvide kaitsmine ja tihe koostöö erinevate riiklike struktuuride ja organisatsioonidega.Lisaks eelnevale on liidu eesmärgiks usalduse suurendamine e-kaubanduse vastu lõpptarbijate seas. Selle tarbeks hakkab liit välja andma e-kaubanduse kvaliteedimärki, mis võimaldab tarbijatel eristada usaldusväärseid e-kaubanduse ettevõtteid, mis vastavad E-kaubanduse Liidu poolt välja töötatud e-kaubanduse kvaliteedinormidele.Kõik ettevõtted kes tegutsevad e-kaubanduse valdkonnas ja soovivad anda oma panuse Eesti e-kaubanduse arengusse, on oodatud liituma Eesti E-kaubanduse Liiduga.Täpsem info Eesti E-kaubanduse Liidu kohta on kättesaadav internetiaadressil www.e-kaubanduseliit.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.24, 09:50
Partner Kuukaardi makselahendused koguvad järjest suuremat populaarsust. Loe, mis need on!
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele