Autor: Kaubandus.ee • 29. märts 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eestlased ostavad internetist vähe

Läinud aastal sooritas interneti vahendusel vähemalt ühe ostu 32% Euroopa Liidu elanikest vanuses 16-74 aastat, näitas Euroopa statistikaameti küsitlus.

Aastal 2004. oli see protsent umbes 20%.

Eestis tegi aasta peale internetist vähemalt ühe ostu 10% vastanuist, millega Eesti paikneb ELi riikide pingereas 21.-22. kohale.

Kõige enam kasutatakse internetti ostukeskkonnana Taanis, Suurbritannias, Hollandis, Saksamaal, Rootsis ja Soomes.

Kõige aktiivsemalt ostavad interneti vahendusel 25-34aastased – Taanis näiteks 80% selles eagrupis küsitluses osalenud inimestest. Eestis oli sama näitaja 20%.

Eestis kasutati internetti eelkõige piletite broneerimiseks erinevatele üritustele, mujal Euroopas oli populaarne interneti kaudu reiside ja majutuse broneerimine ning rõivaste, spordikaupade, raamatute ja ajakirjade ostmine.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700