• 29.03.09, 15:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlased ostavad internetist vähe

Läinud aastal sooritas interneti vahendusel vähemalt ühe ostu 32% Euroopa Liidu elanikest vanuses 16-74 aastat, näitas Euroopa statistikaameti küsitlus.
Aastal 2004. oli see protsent umbes 20%.
Eestis tegi aasta peale internetist vähemalt ühe ostu 10% vastanuist, millega Eesti paikneb ELi riikide pingereas 21.-22. kohale.
Kõige enam kasutatakse internetti ostukeskkonnana Taanis, Suurbritannias, Hollandis, Saksamaal, Rootsis ja Soomes.
Kõige aktiivsemalt ostavad interneti vahendusel 25-34aastased – Taanis näiteks 80% selles eagrupis küsitluses osalenud inimestest. Eestis oli sama näitaja 20%.
Eestis kasutati internetti eelkõige piletite broneerimiseks erinevatele üritustele, mujal Euroopas oli populaarne interneti kaudu reiside ja majutuse broneerimine ning rõivaste, spordikaupade, raamatute ja ajakirjade ostmine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 15:25
Via Express – täpne ja turvaline transpordipartner nii tava- kui režiimkaupade veoks
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele