Läinud aastal sooritas interneti vahendusel
vähemalt ühe ostu 32% Euroopa Liidu elanikest vanuses 16-74 aastat, näitas
Euroopa statistikaameti küsitlus.
Aastal 2004. oli see protsent umbes 20%.
Eestis tegi aasta peale internetist vähemalt ühe ostu 10% vastanuist, millega Eesti paikneb ELi riikide pingereas 21.-22. kohale.
Kõige enam kasutatakse internetti ostukeskkonnana Taanis, Suurbritannias, Hollandis, Saksamaal, Rootsis ja Soomes.
Kõige aktiivsemalt ostavad interneti vahendusel 25-34aastased – Taanis näiteks 80% selles eagrupis küsitluses osalenud inimestest. Eestis oli sama näitaja 20%.
Eestis kasutati internetti eelkõige piletite broneerimiseks erinevatele üritustele, mujal Euroopas oli populaarne interneti kaudu reiside ja majutuse broneerimine ning rõivaste, spordikaupade, raamatute ja ajakirjade ostmine.
Seotud lood
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.
Enimloetud
2
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Hetkel kuum
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Tagasi Kaubandus esilehele