Läinud aastal sooritas interneti vahendusel
vähemalt ühe ostu 32% Euroopa Liidu elanikest vanuses 16-74 aastat, näitas
Euroopa statistikaameti küsitlus.
Aastal 2004. oli see protsent umbes 20%.
Eestis tegi aasta peale internetist vähemalt ühe ostu 10% vastanuist, millega Eesti paikneb ELi riikide pingereas 21.-22. kohale.
Kõige enam kasutatakse internetti ostukeskkonnana Taanis, Suurbritannias, Hollandis, Saksamaal, Rootsis ja Soomes.
Kõige aktiivsemalt ostavad interneti vahendusel 25-34aastased – Taanis näiteks 80% selles eagrupis küsitluses osalenud inimestest. Eestis oli sama näitaja 20%.
Eestis kasutati internetti eelkõige piletite broneerimiseks erinevatele üritustele, mujal Euroopas oli populaarne interneti kaudu reiside ja majutuse broneerimine ning rõivaste, spordikaupade, raamatute ja ajakirjade ostmine.