Uuenenud Rocca al Mare kaubanduskeskuse
avamine on toonud meile kliente juurde, see on saanud seoses uuenemisega
tõmbenumbriks, märkis keskuse juht Mati Pops.
"Esimese kvartali müüginumbrid on langenud, mis on üldist majandusolukorda arvestades ka loomulik," kommenteeris Pops Rocca al Mare tulemusi.
"Uuenenud keskuse avamine on toonud meile kliente juurde, mistõttu on muutunud ka olukord kogu Tallinna kaubanduskeskuste turul. Rocca al Mare kaubanduskeskus on saanud seoses uuenemisega tõmbenumbriks, mille üle on meil loomulikult hea meel," tõdes ta.
Pops lisas, et praeguses olukorras on ette näha jätkuvat langustrendi jaemüügisektoris. "Ent keskuse omanik ja haldaja Citycon vaatab asju ja teeb otsuseid pikaajalises perspektiivis."
"Müügi ergutamiseks kasutame aktiivset turundust, samuti mängib tänases majandusolukorras suurt rolli kogu teenuse kvaliteet ehk kaupade kättesaadavus, väljapanek, kaupluste lahtiolekuajad ning teeninduse kvaliteet," rääkis ta.
"Seetõttu üritame vaatamata keerulisele olukorrale pakkuda kliendile maksimaalselt head teenust ning mitmekesist kaubavalikut," ütles Pops.
Seotud lood
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele