• 02.09.09, 20:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Divisjoni juht: kliendikaardid võiks liita ID-kaardiga

Pooldan ideed, et saaks rahakotti koormavad kliendikaardid liita ID-kaardiga, ütles Äripäevale reklaamiagentuuri Division tegevjuht Karin Sepp.
"Kliendikaarte on mul liiga palju, et need rahakoti vahele ära mahuks – neid on kahe koti jagu," tõdes Sepp. "Kliendikaardid on mul eraldi kaartidele mõeldud kotikeses ning need, mis on finaali pääsenud ja mida ma kasutan, on alati kaasas. Kõige kasulikum on neist Tallinna Kaubamaja partnerkaart," vastas naine Äripäeva tänasele päevaküsimusele, milline on kõige kasulikum kliendikaart.
Sepp sõnas, et aastatega ostmisharjumus ja -kohad muutuvad. "Teinekord tuleb ikka järjekorra algusest mõned vähemkasutatavad kaardid ära võtta. Pooldan ideed, et saaks kõik kliendikaardid liita ID-kaardiga," lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele