Autor: Kaubandus.ee • 2. september 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Divisjoni juht: kliendikaardid võiks liita ID-kaardiga

Pooldan ideed, et saaks rahakotti koormavad kliendikaardid liita ID-kaardiga, ütles Äripäevale reklaamiagentuuri Division tegevjuht Karin Sepp.

"Kliendikaarte on mul liiga palju, et need rahakoti vahele ära mahuks – neid on kahe koti jagu," tõdes Sepp. "Kliendikaardid on mul eraldi kaartidele mõeldud kotikeses ning need, mis on finaali pääsenud ja mida ma kasutan, on alati kaasas. Kõige kasulikum on neist Tallinna Kaubamaja partnerkaart," vastas naine Äripäeva tänasele päevaküsimusele, milline on kõige kasulikum kliendikaart.

Sepp sõnas, et aastatega ostmisharjumus ja -kohad muutuvad. "Teinekord tuleb ikka järjekorra algusest mõned vähemkasutatavad kaardid ära võtta. Pooldan ideed, et saaks kõik kliendikaardid liita ID-kaardiga," lisas ta.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Heli KünnapasKaubandus.ee toimetajaTel:
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700