Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Prismas müüdav piim hinnaga 3.70 on kasvatanud piima läbimüüki 25%, teatas ettevõte. "Läbi odava piimahinna oleme kasvatanud piimatootjate käibeid," sõnas Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen. "Kogu hinnalangus on tulnud Prisma kasumi arvelt. "
Sarnaselt teistele jaekettidele langetas Prisma eelmisel nädalal piima hinna alla 4 krooni. "Mõistan täiesti, et tulenevalt majanduskriisist on paljudel põllumeestel hetkel rasked ajad. Kuid lisaks põllumeestele on majanduskitsikuses ka paljud pered ning nendel peredel on kindlasti hea meel, et nad saavad endale lubada soodsalt piima," sõnas Lihavainen.
Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.