Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kalev: suur ja odav kommipakk müüs alla ootuste
Võrreldes varasemate aastatega langes üllatuslikult just suurte ja odavate kommipakkide läbimüük, vahendas AS Kalev Chocolate Factory kommunikatsioonijuht Ruth Roht.
Vastandina väga odavatele maiustustele langes ka hinnalisemate hõrgutiste müük. „Jõulutoodetest rääkides oli võrreldes eelmise aastaga märgata langustrendi suurema grammkaaluga kallimate toodete segmendis, mida varasematel aastatel osteti palju just firmakingitusteks,“ ütles Roht. Üldiselt möödus Kalevi jõulumüük ootuspäraselt ja kitsad ajad pole suuri maitseharjumuste muutust kaasa toonud.
Transrasvade skandaal pole Rohu sõnul Kalevile vähemalt siiani negatiivset tagasilööki andnud. „Sügisperiood on Kalevile aktiivne kampaaniate aeg, mille positiivset tulemust näitab ka Kalevi suurenenud turuosa perioodil oktoober-november AC Nielseni maiustuste jaeturu uuringu andmetel,“ lausus Roht. Detsembrikuu müüginumbritest ei ole veel kokkuvõtet tehtud.
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.