Suurbritannia suuruselt teine rõivakaupmees Next tõstis aasta kasumiprognoosi, vahendab Bloomberg.
24. detsembrini on 22 nädalal kasvanud vähemalt aasta aega avatud olnud poodide müük aastaga 3,2 protsenti. Nexti enda prognoosiks oli 0-3 protsenti.
Kogu aasta maksueelse kasumi prognoos tõsteti kuni 500 miljoni naelani. Alles novembris tõsteti kasumiprognoosi 472 mln naelani. Ettevõttel õnnestus jõulumüügis pakkuda vähem allahindlusi ning müüa rohkem moekamaid naisterõivaid.
„Kaubamärk on võrreldes 18 kuu taguse ajaga palju tugevam,“ ütles UBSi analüütik Andy Hughes enne kasumiprognoosi tõstmist. „Nexti valik on võetud hästi vastu ning Directory saab tulu kasvavast internetimüügist ja tugevamast koduturust.“ Ta soovitab osta Nexti aktsiat.
Konkurent John Lewis raporteeris eile viimase viie nädala samade poodide 13 protsendisest käibekasvust.
Next Directori kodumüügi üksuse müük kasvas 6,8 protsenti võrreldes 4-6 protsendise kasvuprognoosiga.
Seotud lood
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.