Ma usun, et sel aastal me suudame särkide müügitaset koguseliselt hoida ja hindade keskmist taset natuke tõsta, sõnas Sangari turundusjuht Jaan Rosental.
"Tekstiili- ja rõivatööstuses oli eelmisel aasta esimesel poolel müügitulu langus 29%," teadis Rosental statistikaameti andmeid. "Kuid võib öelda, et terve aasta langus oli ca 30% - julgen üldistada seda numbrit tervele aastale," lisas ta.
"Meie langesime 22% eelmise aastaga. Käive ei kukkunud oma kauplustes Eestis ja Lätis ning tüki arvu müüki suutsime tõsta 35% võrra," rääkis Rosental Sangari mullustest tulemustest.
Tema sõnul planeeris Sangar eelmisel aastal sisseostu valesti ja seda, palju nad toodangut müüvad. "Iseenesest see, et me tükke rohkem müüsime näitab, et meie särkide järele nõudlust on - see teeb rõõmu. Kui ajad paranevad küll käive tuleb ka järele."
"Kasv tuli Eestist, Lätis osteti samal tasemel. Aktiivne müügitegevus ja kampaaniatega kaasa minek, mida keskused korraldavad, mis tõi suhteliselt positiivse tulemuse," sõnas Rosental.
"Tükke müüsime 35% rohkem, aga käive jäi eelmisel aastal võrreldes 2008. aastaga samaks. Et laovarudest vabaneda kukkus keskmine hind päris korralikult, kuid kaubast vabanemine oli ka üks eesmärke mullu," rääkis turundusjuht ning lisas, et Sangar pakkus mullu ligikaudu 25-30% soodsamaid hindu.
Tänavusest hinnatasemest rääkides ütles Rosental, et Sangar on natuke suurendanud soodsamate särkide osa kollektsioonis. "Teiselt poolt oleme teinud suhteliselt konservatiivse sisseostu oma kauplustesse, et me suudaks särgid ilma allahindlusteta ära müüa. Ma usun, et sel aastal me suudame särkide taset koguseliselt hoida ja hindade keskmist taset natuke tõsta. See on eesmärk."
"Üldine eesmärk on eelmise aasta käibe taset säilitada, aga samas kasumlikkust tõsta. Mullu alustasime kulude kokkuhoidu ning tänavu on kulutase terve aasta vältel madalamal tasemel. See peaks kogu ettevõtte näitajatele positiivset mõju avaldama," märkis Rosental. Ta lisas, et mullune kasv oli 2%.
Seotud lood
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.