Autor: Kaubandus.ee • 9. märts 2010

Rimi kampaaniamüük algas 10% hoogsamalt kui sügisel

3.  märtsil alanud Rimi kaupluste allahindluskampaania Tudish Piip esimese nädala müük olid enam kui 10% suurem kui sügisel sama kampaania ajal, teatas kaubanduskett.

Rimi hinnangul on see selge märk jätkuvast soodusmüükide populaarsusest.

Rimi Eesti Foodi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja kommenteeris, et müügikampaania algusega võib igati rahule jääda. „Jaekaubandus on küll jätkuvas langustrendis, kuid nagu näitavad viimaste kuude tulemused, on mahajäämus eelmisest aastast hakanud järk-järgult vähenema.“

Mägioja märkis, et tarbija käitumist iseloomustab jätkuvalt kampaaniapakkumiste  ja odavama hinnaklassiga toodete eelistamine ning seetõttu on allahindluskampaaniate korraldamiseks endiselt soodne aeg.

Mägioja sõnul hindas Rimi praeguse kampaania käigus 1300 toodet keskmiselt alla 30% ulatuses, ent leidub ka tavahinnast enam kui poole soodsamaid pakkumisi. Lisaks toidu- ja tööstuskaubale on Rimi kampaania raames võimalik  osta soodsalt ka laeva- ja lennukipileteid ning puhkuse- ja spaapakette.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700