Autor: Kaubandus.ee • 9. märts 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rimi kampaaniamüük algas 10% hoogsamalt kui sügisel

3.  märtsil alanud Rimi kaupluste allahindluskampaania Tudish Piip esimese nädala müük olid enam kui 10% suurem kui sügisel sama kampaania ajal, teatas kaubanduskett.

Rimi hinnangul on see selge märk jätkuvast soodusmüükide populaarsusest.

Rimi Eesti Foodi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja kommenteeris, et müügikampaania algusega võib igati rahule jääda. „Jaekaubandus on küll jätkuvas langustrendis, kuid nagu näitavad viimaste kuude tulemused, on mahajäämus eelmisest aastast hakanud järk-järgult vähenema.“

Mägioja märkis, et tarbija käitumist iseloomustab jätkuvalt kampaaniapakkumiste  ja odavama hinnaklassiga toodete eelistamine ning seetõttu on allahindluskampaaniate korraldamiseks endiselt soodne aeg.

Mägioja sõnul hindas Rimi praeguse kampaania käigus 1300 toodet keskmiselt alla 30% ulatuses, ent leidub ka tavahinnast enam kui poole soodsamaid pakkumisi. Lisaks toidu- ja tööstuskaubale on Rimi kampaania raames võimalik  osta soodsalt ka laeva- ja lennukipileteid ning puhkuse- ja spaapakette.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757