• 12.07.10, 14:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coqil juunis rekordmüük

Eesti suurim joogitootja A. Le Coq müüs juunis Eestis 6,9 miljonit liitrit õlut, ületades kõigi aegade parima müügitulemuse. Senine müügirekord pärines aastast 2008, kus tippkuul müüdi ligi 6,3 miljonit liitrit. Võrreldes eelmise aasta juuni kuuga suurenes õllemüük 14%.
Juunis saavutas A. Le Coq ka absoluutse müügirekordi karastusjookide tootegrupis, müües 1,9 miljonit liitrit karastusjooke, mis on 22% rohkem kui eelmisel aastal, teatas joogitootja. 
A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noobi sõnul on uute rekordite taga edukad tootelansseerimised ja turundustegevus. „Õllede müügiedu taga on A. Le Coq Premium Extra ja Eesti esimese maisiõlle Maiz turuletoomine ning väga häid müüginumbreid näitas ka Alexandri õlle müük, mis ületas eelmise aasta taset 2 korda,“ ütles Noop. „Karastusjoogis olid põhitegijateks Valge Klaar, naturaalne kali ja uus turule paisatud koolajook RC Cola,“ lisas Noop.
I poolaastal müüs A. Le Coq Eestis kokku 53 miljonit liitrit jooke, mida on 2% rohkem kui eelmisel aastal. Ka poolaastas tervikuna olid suuremad tõusjad õlle (+7%) ja karastusjoogi (+5%) kategooriad. Selgelt vähenes vee müük (-20%). Teistes joogikategooriates (mahl, lahjad alkohoolsed joogid, siider, energia- ja spordijook) püsis müük poolaastas enam-vähem samal tasemel võrreldes aastataguse ajaga.
I poolaastal eksportis A. Le Coq kokku 6,6 miljonit liitrit jooke, millest grupiväline eksport oli 2,3 miljont liitrit. Võrreldes eelmise aastaga on grupiväline eksport kasvanud 47%.  Peamised eksportriigid on Leedu ja Läti kõrval Soome, Taani ja Inglismaa.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele