Tootjatele Prisma poolt esitatavad tingimused on Eestis märksa paindlikumad kui Soomes, kinnitas Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.
"Siinne turuosa ja turg ise on väiksemad ning konkurents jaekettide vahel tihedam kui põhjanaabrite juures," selgitas Lainas.
Tema sõnul on Prisma turuosa Eestis alla 10 protsendi ja seetõttu ei saa ka Prisma Eestis kasutada jõupositsiooni. "Me ei näe Prismas jõupositsiooni kasutamisel ka mingit pikaajalist eelist," lisab Lainas. "Et saada juurde kliente, peame olema paindlikud ja leidma lahendusi koostööks nii rahvusvaheliste tarnijatega, suuremate kodumaiste tootjate ja tarnijatega kui ka väiketootjatega."
Seotud lood
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.