Autor: Kaubandus.ee • 30. detsember 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Šampanjatootjad otsivad uut kihinat

Enne finantskriisi tänu Vene kõrgklassile ja Kaug-Ida klientidele hästi elanud Prantsusmaa šampanjatootjad otsivad uusi võimalusi, kuna tarbijad vaatavad nüüd odavamate kaubamärkide poole.

Šampanjatootjate elu oli enne 2008. aastal alanud finantskriisi lihtsam, kirjutas The Wall Street Journal. Kõrgkvaliteediliste toodete nõudlus üle maailma – eriti Venemaa uuest kõrgklassist ja Kaug-Idast – lükkas Prantsusmaa šampanjamajad sõiduvette.

Luksus-cuveesid nagu Roederer's Cristal või Laurent-Perrier's Belle Epoque haarati hinnaga enam kui sada eurot pudel.

Kuid mitte ainult müüginumbrid ei ole närtsinud, vaid nüüd on tootjatel väga raske hindu tõsta, kuna tarbijad on kulutusi koomale tõmmanud ning vaatavad odavamate brändide poole – majanduskeskkond on jätkuvalt nõrk ja kõrge tööpuudus paljudes lääneriikides avaldab oma survet.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700