Saku Õlletehase turundusdirektori Kadri Ärmi sõnul on mõdu vastus neile, kes ütlevad, et Eestis pole õllekultuuri. "Otse vastupidi – mõdu on tõestus sellest, et Eesti joogikultuuri ajalooline tarkus on säilinud," märkis ta.
Mõdu toodeti Sakus eelmise sajandi kahekümnendatel ja kolmekümnendatel aastatel. Uue mõdu tootmisel on kasutatud ajalooliselt säilinud andmeid.
Kunstiajaloolase Jüri Kuuskemaa sõnul on mõdu tuntud aegade algusest aga eriti populaarseks muutus jook keskajal, kus seda peeti õllest ja veinist paremaks ning seetõttu ülikute joogiks. "Kahjuks muutis mee kallis hind ülikute joogi nii elitaarseks, et odavamad joogid saavutasid suurema populaarsuse ja mõdu vajus mõnevõrra tahaplaanile," rääkis ta.