• 03.05.11, 15:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Addinol kasvatas Ida-Euroopas käivet 36%

Kogu Ida-Euroopas Saksa määrdeainete brändi Addinol müügiga tegeleva ettevõtte Addinol MM OÜ 2010/2011. majandusaasta esimese poolaasta käive ületas mullust 36%, teatas ettevõte.
Oktoobrist märtsini näitasid käibe kasvu kõik Ida-Euroopa turud. Esialgsetel andmetel oli Addinol MM OÜ 2010/2011. majandusaasta esimese poolaasta kogu Ida-Euroopa käive 5,8 mln eurot ning kasum ca 222 000 eurot.
Kõige suuremat käibe kasvu näitas Läti, järgnesid Venemaa ja Ukraina. Väga rahul võib olla ka Eesti tulemustega, kus turuliidrina suudeti oma käivet isegi ca 1/3 võrra kasvatada.
Addinol MM OÜ ärijuht Tiina Suija kommenteeris: “Oleme müügitulemusega Ida-Euroopas väga  rahul ja võin omalt poolt kinnitada, et masu on meil ületatud.“
Suija lisas: “Addinoli müügiedu võti tugineb kolmele faktorile, milleks on toodete kõrge kvaliteet, müügimeeskonna professionaalsus ning kiire ja korrektne kauba kohalevedu.”
Tootegruppides oli kõige suurem juurdekasv hüdroõlidel (+70%), järgnesid tööstusõlid (+30%) ja autondus (+25%).
Addinol MM OÜ müüb määrdeõlisid Eestis, Lätis, Leedus, Valgevenes, Ukrainas ja Venemaal. Ettevõtte majandusaasta kestab 1. oktoobrist 30. septembrini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.24, 09:50
Partner Kuukaardi makselahendused koguvad järjest suuremat populaarsust. Loe, mis need on!
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele