Coca-Cola tõstab 31. juulist toodangu hinda 3-4%, ehkki eelmine, 2%-line hinnatõus toimus alles selle aasta alguses.
Ettevõte põhjendab järjekordset hinnatõusu toorme ja kütuse oodatust keerama kallinemisega, edastas uudisteportaal bfm.
Coca-Cola on esimene suur joogitootja, mis toorme kallinemise pärast hindu tõstab. Nüüd ootavad analüütikud, et hinnatõusust teatavad ka PepsiCo ja Dr Pepper Snapple.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.