Autor: Kaubandus.ee • 29. juuli 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Coca-Cola: tarbija peab saama valida ka napsu

Tarbija peaks saama bensiinijaamast osta nii napsu kui karastusjooki, leiab Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Evelin Ojamets.

"Iseenesest on see vist tulnud päevakorda seoses õllemüügikeeluga Venemaal," arutles Ojamets poliitikute plaani üle napsumüük bensiinijaamades keelata.

"Coca-Cola võib alkoholi keelamisest bensiinijaamades küll võita, aga põhiostus võiks jääda siiski tarbijale. Kui alkoholi ei müüda alaealistele ning seda ei tarbita autoroolis, peaks tarbija saama osta seda, mis tundub talle parem. Liigne riiklik reguleerimine pole hea," lausus Ojamets vastates Äripäeva päevaküsimusele, kas ja miks peaks keelama alkoholi müügi bensiinijaamades.

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700