Tarbija peaks saama bensiinijaamast osta nii napsu kui karastusjooki, leiab Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Evelin Ojamets.
"Iseenesest on see vist tulnud päevakorda seoses õllemüügikeeluga Venemaal," arutles Ojamets poliitikute plaani üle napsumüük bensiinijaamades keelata.
"Coca-Cola võib alkoholi keelamisest bensiinijaamades küll võita, aga põhiostus võiks jääda siiski tarbijale. Kui alkoholi ei müüda alaealistele ning seda ei tarbita autoroolis, peaks tarbija saama osta seda, mis tundub talle parem. Liigne riiklik reguleerimine pole hea," lausus Ojamets vastates Äripäeva päevaküsimusele, kas ja miks peaks keelama alkoholi müügi bensiinijaamades.
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.