• 29.07.11, 16:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Noop: pean alkoholi müügikeeldu populismiks

Alkoholi müügikeeld bensiinijaamades pole muud, kui lihtsalt populism, leiab A. Le Coqi juht Tarmo Noop.
Noobi sõnul pole õlle osa bensiinijaamades müügimahult kuigi suur, kuid alkoholimüügi keelamises ta mingit loogilist argumenti küll ei näe.
"Kui põhjuseks on, et bensiinijaamades käiakse autodega, kas me käime siis poes hobustega?" imestas ta. "Soome ja Rootsi on valinud kange alkoholi monopoli tee ning seetõttu on müügikohti Eestiga võrreldes vähem. Ma ei ütleks aga, et seal oleks õllemüügikohti vähem, kui Eestis. Õlle kättesaadavus on täpselt samasugune."
Noop lisas: "Kui alkoholimüük nüüd bensiinijaamades keelatakse, siis mina nimetaks seda asja lihtsalt populismiks."
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele