Apple'i toodete karbid on innovaatilised, kuna nad on stiilsed ja lihtsad ning Apple on püüdnud kõrvaldada kõik üleliigse, seda ja pakendilt.
Vaatame näiteks MacBook Prod. Karp ei ole üle külvatud fotode ega funktsioonide kirjeldusega, esiküljel on vaid puhtalt valgel taustal külgvaates metalne sülearvuti, mille kõrval kiri MacBook Pro.
Ava karp ning osade ja lisade tulva asemel näed ainult sülearvuti kaant ikoonilise Apple'i logoga. Järgmisest kihist leiad musta kausta kasutusjuhendiga. Kolmandas kihis on kaks lahtrit adapteri ja juhtmega.
Selliste karpide valmistamine pole lihtne ega odav. Apple püüdleb lihtsuse poole ja seda kuni pakendini välja. Klient peab Apple'i toodet lahti pakkides saama meeldiva elamuse.
Pikemalt loe toote pakendamisest tänasest Äripäevast.
Allikas: Carmine Gallo raamat "Innovatsioon. Steve Jobsi seitse saladust. Pöörased ja erilised põhimõtted sinu äri eduks"
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.