• 22.08.12, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kütt: automüüjad saavad peagi Euroopast uued nõuded 

Amserv Grupi üks omanikke Raivo Kütt ütles kolmapäeval, 22. augustil kaubandus.ee lugejate küsimustele vastates, et aasta pärast hakkavad automüüjatele kehtima uued direktiivid.
Lugeja küsis: Mis on peamised 3 muudatust, mis hakkavad automüüjatele kehtima alates 1. juuli 2013, kui rakenduvad uued Euroopa Liidu direktiivid.
Kütt vastas: Esiteks on uued nõuded müügisaali suurusele ja kasutatavatele ehitusmaterjalidele.
Teiseks uued nõuded esindatavate kaubamärkide eraldatusele samas müügisalongis.
Ja kolmandaks personali spetsialiseerumine kindlale kaubamärgile.
See tähendab, et autokaubamaju klassikalises mõistes Euroopas ei tule.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele