Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Soome väliskaubandusele suur lisakulu
Tänane Kauppalehti kirjutab, et lisaks ELi nn väävlidirektiivile ähvardavad Soome väliskaubandusele suurt lisakulu kaasa tuua ka ELi tolliseaduse muutused, mis on praegu ettevalmistamisel ja jõuavad Euroopa Parlamenti tuleva aasta aprillis.
Muudatuse juures on positiivne, et kauba transport ELi piires, sealhulgas mereveosed, loetakse edaspidi kõik sisekaubanduseks, mis võimaldab kaupade vaba liikumist ELi sadamate vahel.
Väliskaubandusest sõltuvale Soomele tähendab aga uus kord uutest tagatisnõuetest kolmandate riikide kaubale suuri lisakulusid. Ning kummastav on, et mingil põhjusel on sarnase kauba transport mööda Reini ja Doonau jõge uutest tagatisnõuetest prii, kirjutab leht.
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.