Fazer Must Leib sai vabariigi aastapäevaks uue kuue, et tugevdada Musta leiva traditsiooni sõnumit ning visuaalset atraktiivsust.
"Must leib on Fazer Eesti üks tähtsamaid tooteid, mis on kujunenud kodutoidu lemmikuks ja sümboliks," ütles Fazer Eesti turundusjuht Aulike Miljand. "Pakendi muutus on tingitud juba iganenud välimusest," kommenteeris Miljand ning lisas, et olemasolevad tooted vajavad värskemat ja kaasaegsemat välimust.
Miljandi sõnul toimub leiva-saia turul pidev areng ning tuuakse turule uusi maitseid ning kontseptsioone, kuid Fazeri Must leib on meelde jäänud jäljendamatu maitse poolest. Fazer täiendab enda tooteperekonda vastavalt tarbija eelistuste muutumisega.
"Investeeringut me siin kohal summaarselt ei avalikustaks," kommenteeris Miljand pakendi uuendamise eelarve kohta.
Uuenenud pakend on ühelt poolt moodne, samas traditsioone järgiv, kus keskseks elemendiks on rahvuslik motiiv - sõlg. Sõlele on rahvausundis omistatud mitmeid maagilisi omadusi. Sõlg sümboliseerib kestvust ja järjepidevust, põlvkondade omavahelist seost.
Fazer Eesti sõsarettevõtted Lätis ja Leedus on toonud musta leiva oma tarbijateni suure eduga Fazer Musta leiva retsepti alusel.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.