• 16.05.13, 11:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus rakendus võimaldab kaupluste pakkumisi ise valida

Kristiine kaubanduskeskus käivitas Eesti esimese Facebooki rakenduse “Minu Moodi Kristiine”, mis võimaldab kliendil ise valida, milliste kaupluste uudiseid ja eripakkumisi tellida ja jälgida.
Kristiine kaubanduskeskuse turundusjuhi Kristi Seppeli sõnul võimaldab selline rakendus oluliselt piirata soovimatu reklaami laekumist ning annab samal ajal tarbijale võimaluse heade pakkumistega kursis olla.
“Iga Kristiine keskuse Facebooki lehekülje jälgija saab nüüd ise valida, milliste kaupluste kohta soovib ta personaalselt informatsiooni saada. Jaotasime kauplused liikideks, mis tähendab, et valikut saab teha ka valdkonniti - sõltuvalt sellest, kas klient soovib saada informatsiooni ilu- ja moetoodetest või hoopis spordi- ja kodukaupadest,” nentis Seppel.
Seppeli sõnul on erinevate kaupluste ja müüjate poolt saadetavate uudiskirjade ja kampaaniate info maht viimasel ajal tänu sotsiaalmeedia arengule hüppeliselt kasvanud ning tihtilugu ei märgata nende hulgas tõepoolest kasulikke ja vajalikke pakkumisi, mis annaksid võimaluse väljaminekute pealt oluliselt säästa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.02.25, 11:24
Kahjuritõrjeekspert Rentokil: ärge muretsege, lootusetuid olukordi ei ole olemas
Tänavu 100. tegevusaastat tähistav Rentokil on üle maailma tuntud kahjutõrjeettevõte, millel on ligi 100 000 töötajat enam kui 80 riigis. Eestis on Rentokil aidanud toitlustus- ja majutusasutustel ning catering-firmadel korda luua ja hoida juba üle 20 aasta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele