• 29.08.13, 14:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ostlemiskogukond Lyoness avab Eestis kontori

Eestis avas kontori lojaalsuskaardi teenust pakkuv ettevõte Lyoness, millel on maailmas üle 3 miljoni liikme.
Lyoness Eesti OÜ tegevdirektor Ott Neeme sõnul on nende eesmärk, et käesoleva aasta lõpuks kasutab Eestis Lyonessi kliendikaarti ehk nn Cashback kaarti 20 000 ja järgmisel aastal 50 000 inimest. Lyoness Eesti OÜ kontor pakub tööd kuuele inimesele.
Lyoness pakub tarbijatele ostlemiskogukonda ja partnerettevõtete lojaalsusprogrammi, mille liikmed saavad programmis osalevate ettevõtete juures allahindlusi ja muid hüvesid. Registreerumine ja Lyonessi pakutavate hüvede kasutamine on liikmetele täiesti tasuta.
„Lyonessi kasulikkust on üsna lihtne selgitada,“ ütleb Neeme. „Meiega liitunud tarbijad ei kogu punkte ega saa soodustusi ühes konkreetses ettevõttes teatud arvu ostude sooritamise tagajärjel. Meie liikmetele on valla tasuta ja ülemaailmne ostlemiskogukond ? Lyonessi hüvedest osa saamiseks võivad nad oste sooritada mitte ühes, vaid tuhandetes erinevates partnerettevõtetes nii oma riigis kui mujal maailmas. Kus nad oma oste ka ei soorita, iga Lyonessi lojaalsusprogrammi kuuluvas ettevõttes tehtud ostu eest saavad nad raha tagasi.“
Kui Lyonessi liige midagi Lyonessi kasutades ostab, kantakse iga ostu järel kuni 2% ostu väärtusest tema arvele. Eesti puhul on alampiiriks, millest alates teenitud summa liikme isiklikule pangakontole üle kantakse, 10 eurot.
Lyoness on rahvusvaheline, sektoriülene ostlemiskogukond ja kaupmeeste lojaalsusprogramm. Lyoness toimib 33 riigis Euroopas, aga ka Põhja- ja Lõuna-Ameerikas, Lähis-Idas, Aafrikas, Aasias ja Vaikse Ookeani piirkonnas. Praegu kasutavad Lyonessi hüvesid 3 miljonit liiget ja 29 000 kaupmeest üle maailma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele