• 03.03.14, 12:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika müük vähenes Ukrainas ja Venemaal 27%

Baltika veebruari konsolideeritud müügitulu ulatus 3 728 000 euroni, vähenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 2%. Suur jaemüügi langus tuli Venemaalt ja Ukrainast.
Baltika veebruari konsolideeritud jaemüük ulatus 3 408 000 euroni, mis on 2% vähem kui eelmise aasta samal perioodil. Hulgimüük suurenes eelmise aasta veebruariga võrreldes 2%, e-müük jäi samale tasemele.
Ettevõtte veebruari jaemüük suurenes Baltikumis 11%, sealhulgas kasvas jaemüük Lätis ja Leedus 15% ning Eestis 7%. Ukraina ja Venemaa jaemüük vähenes 27% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kohalikus valuutas mõõdetuna vähenesid müügid Ukrainas 10% ja Venemaal 21%.
Baltikal oli veebruari lõpu seisuga 122 kauplust müügipinnaga 23 742 m². Kuu keskmine müügipind suurenes 7% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Tallinna börsil on Baltika aktsia langenud 3,7% 0,57 euroni.
Autor: Raigo Neudorf, Rainer Saad

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 16:55
Uue generatsiooni kassaplatvorm TreeCommerce keerab jaemüügitehnoloogia jaoks värske lehekülje
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele