Baltika veebruari konsolideeritud müügitulu ulatus 3 728 000 euroni, vähenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 2%. Suur jaemüügi langus tuli Venemaalt ja Ukrainast.
Baltika veebruari konsolideeritud jaemüük ulatus 3 408 000 euroni, mis on 2% vähem kui eelmise aasta samal perioodil. Hulgimüük suurenes eelmise aasta veebruariga võrreldes 2%, e-müük jäi samale tasemele.
Ettevõtte veebruari jaemüük suurenes Baltikumis 11%, sealhulgas kasvas jaemüük Lätis ja Leedus 15% ning Eestis 7%. Ukraina ja Venemaa jaemüük vähenes 27% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kohalikus valuutas mõõdetuna vähenesid müügid Ukrainas 10% ja Venemaal 21%.
Baltikal oli veebruari lõpu seisuga 122 kauplust müügipinnaga 23 742 m². Kuu keskmine müügipind suurenes 7% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Tallinna börsil on Baltika aktsia langenud 3,7% 0,57 euroni.
Autor: Raigo Neudorf, Rainer Saad
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.