Baltika sõlmis 13. märtsil frantsiisilepingu Hispaania ettevõttega Mirworld Organization, kes avab juba augustis esimese Montoni kaubamärgi poe Hispaania territooriumil.
Tegemist on teise riigiga, kuhu Baltika kaubamärk frantsiisi alusel siseneb – eelmisel aastal avati esimesed Montoni frantsiisi-poed Valgevenes.
Vastavalt Baltika strateegilisele eesmärgile suurendada müügimahtu läbi täiendavate kanalite nagu hulgimüük, e-kaubandus ja frantsiis, tegutsevad nad jätkuvalt uute partnerite leidmise nimel, et suunata kõige suurima müügimahuga kaubamärki Monton frantsiisi andmise kaudu uutele turgudele.
„Oleme panustanud oma kaubamärkide arendamisse ja konkurentsivõime tugevdamisse ning usume nende läbilöögivõimesse erinevatel turgudel," sõnas Baltika juhatuse liige Kati Kusmin. Nende jaoks on oluline leida usaldusväärsed ja suurepärase rõivaste jaemüügi opereerimiskogemusega partnerid, kes suudavad viia Eesti disaini ja pikaajalist tootmiskogemust kandvad kaubamärgid ka kaugemate turgude tarbijate südamesse.
Käesolev leping märgib ligi aasta väldanud läbirääkimiste lõppu, mil otsustati suure opereerimiskogemusega partneriga käed lüüa. „Mirworld on arvestatava jaevõrgu ja frantsiisikogemusega ettevõte, kellest saab meile kahtlemata tugev partner," rääkis Baltika hulgimüügi ja frantsiisi direktor Andres Käär. Lisades, et Monton, kui nooremale ja trenditeadlikumale tarbijale suunatud kaubamärk, täiendab hästi nende senist brändiportfelli, mis sisaldab eeskätt luksus- ja premium taseme kaubamärke.
Esimene Montoni kaubamärgi esinduspood Hispaanias avatakse Tenerifel juba selle aasta augustikuus uues ja moodsas ostukeskuses Parque Santiago.
„Tenerife ja Kanaari saared tervikuna on kahtlemata huvitav võimalus Hispaania turule sisenemiseks. Lisaks enam kui kahele miljonile püsielanikule, külastab seda saarestikku iga-aastaselt rohkem kui 3 miljonit turisti, mis annab meile suurepärase võimaluse tutvustada Montonit korraga väga erinevate riikide elanikele,“ avas Kusmin otsuse tagamaid.
Montoni kaubamärk loodi 2002. aastal, mil see lansseeriti korraga viiel erineval turul. Tänaseks moodustab kaubamärk Baltika Grupi jaemüügi mahust 48% ning on kättesaadav rohkem kui 50-s brändikaupluses Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas ja Venemaal ning samuti üle-euroopaliselt läbi veebipoe.
Seotud lood
1. augustil avanes Tallinna Kaubamaja klientidele Eestis esmakordne Montoni „pood poes“ lahendus, mis toob brändipoe ostukeskkonna suurde kaubamajja.
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.