• 22.04.14, 12:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leis: lisandväärtusega bränditoodete eksport võiks kasvada

Toiduainetööstuste eksport kasvas möödunud aastal 10% 0,5 mld eurole. Sektori kogukasum oli 89 mln eurot ehk 10% väiksem võrreldes 2012. aastaga, mis oli peamiselt tingitud tööjõukulude kasvust.
„Ekspordi moodustab eelkõige private label  ehk jaekettide omamärgitooted, teiseks brändimata hulgikaup, kolmandaks bränditud tooted ja viimaks koostöös teadlastega välja töötatud unikaalsed tooted,“ selgitas Toiduliidu volikogu aseesimees Kuldar Leis tänasel Toiduliidu aastakonverentsil. „Tegeliku väärtuse annavad aga meile just lisandväärtusega tooted, mille eest saab küsida kõrgemat hinda. Seega toidutöösturid peaksid edaspidi sellele segmendile keskenduma.“
2013. aastal investeeringute kogumaht kukkus 10%. Suurimad investeerijad olid kala- ja piimatööstused.

Seotud lood

Uudised
  • 22.04.14, 12:03
Potisepp: väärinfo õõnestab toidutööstusi
Toiduliidu aastakonverentsi avakõnes väljendas liidu juhataja Sirje Potisepp muret infokülluse pärast, mis tekitab tarbijas segadust ning süvendab väärarusaamade kontrollimatut levimist.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.02.25, 09:20
Taldrikust sõltub elamus: kuidas Eesti restoranid nõusid valivad?
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele