4. juuli 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbimisvaidluse lahendamine hakkab maksma kümme eurot

Seni on tarbijakaebuste komisjoni pöördumine olnud tasuta, aga aasta pärast jõustuma hakkava uue tarbijakaitse­seaduse järgi tuleb kaebuse esitamise eest maksma hakata.

Kümme eurot tuleb tasuda selleks, et komisjon kaebuse läbi vaataks. Kui tarbijal on õigus, saab ta raha tagasi. Tasu eesmärk on ära hoida kiuslikke ja tühiseid kaebusi, kirjutas Eesti Päevaleht.

Tasuliseks ei muutu siiski mitte tarbijakaitseametisse pöördumine, vaid olukorrad, kus kaupmehega kokkuleppele ei jõuta ja soovitakse, et kogu asja hakkaks lahendama just tarbijakaebuste komisjon.

Samuti kaotatakse ära seni kehtinud 20-eurone alampiir, mis tähendas, et alla 20-eurose väärtusega kauba või teenusega kaebusi komisjon ei lahendanud.

Autor: aripaev .ee, Ave Lepik

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757