Suurbritannia suuruselt kolmas supermarketite kett Sainsbury's katsetab uut ostlemise äppi, millega saab klient kiiresti ostukorvi kokku panna ning viibida kaupluses lühemat aega.
Uue äppiga saab tarbija koostada enne kauplusesse minekut virtuaalse ostukorvi soovitud toodetest, kirjutab The Retail Bulletin. Lisaks navigeerib äpp klienti kaupluses nende toodete juurde, mida ta on virtuaalsesse ostukorvi pannud, et ta need kiiresti üles leiaks. Lõpuks on võimalik äppi kaudu ka tooted skaneerida ja maksta mobiiliga, et säästa kliendi aega kaupluse kassajärjekorras seismisest.
Sainsbury's sõnul on äpp ennast tõestanud sellega, et vähendab tarbijate kaupluses veedetud aega ning klient saab ostudega kauplusest kiiresti väljuda.
„Me teame, et klientide ostud ei alga meie kaupluse uksel vaid nad teavad enne kauplusesse tulekut väga selgelt, mida nad sealt soovivad,“ ütles Sainsbury's tehnoloogiadirektor Jon Rudoe.
„Kliendid soovivad kauplusi külastada, kuid soovivad seda teha väge kiiresti. See on ka üks põhjus, miks me otsustasime praegu esmajärjekorras digitaallahendustesse investeerida.“
Hetkel on seda tehnoloogiat proovitud mõningates Sainsbury's kauplustes, kuid järgmisel aastal on see juba kättesaadav ettevõtte kõikidele kliendikaardi omanikele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!