Autor: Maarit Eerme • 11. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sainsbury's lõi klientidele kiire ostlemise äpi

Suurbritannia suuruselt kolmas supermarketite kett Sainsbury's katsetab uut ostlemise äppi, millega saab klient kiiresti ostukorvi kokku panna ning viibida kaupluses lühemat aega.

Uue äppiga saab tarbija koostada enne kauplusesse minekut virtuaalse ostukorvi soovitud toodetest, kirjutab The Retail Bulletin. Lisaks navigeerib äpp klienti kaupluses nende toodete juurde, mida ta on virtuaalsesse ostukorvi pannud, et ta need kiiresti üles leiaks. Lõpuks on võimalik äppi kaudu ka tooted skaneerida ja maksta mobiiliga, et säästa kliendi aega kaupluse kassajärjekorras seismisest.

Sainsbury's sõnul on äpp ennast tõestanud sellega, et vähendab tarbijate kaupluses veedetud aega ning klient saab ostudega kauplusest kiiresti väljuda.

„Me teame, et klientide ostud ei alga meie kaupluse uksel vaid nad teavad enne kauplusesse tulekut väga selgelt, mida nad sealt soovivad,“ ütles Sainsbury's tehnoloogiadirektor Jon Rudoe.

„Kliendid soovivad kauplusi külastada, kuid soovivad seda teha väge kiiresti. See on ka üks põhjus, miks me otsustasime praegu esmajärjekorras digitaallahendustesse investeerida.“

Hetkel on seda tehnoloogiat proovitud mõningates Sainsbury's kauplustes, kuid järgmisel aastal on see juba kättesaadav ettevõtte kõikidele kliendikaardi omanikele.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700