Pakiautomaatide edu on tihedalt seotud e-kaubanduse kasvuga. TNS Emori uuringu järgi kasvas 2014. aastal eraisikute postipakiturg Eestis 32%.
SmartPOSTi tootejuhi Vitali Vorobjovi hinnangul on sarnast kasvu oodata ka tänavu. „Eestlased on pakiautomaatide usku rahvas. Täna on Eestis üks pakiautomaadi lahter iga 55 elaniku kohta,“ selgitas pakiautomaatide edu Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel. „Tänaseid logistikamaailma trende arvestades ei ole mingi ime, kui juba mõne aasta pärast oleks piltlikult väljendudes igal eestlasel oma pakiautomaat,“ sõnas ta ja lisas, et selle näitajaga hoiame maailmas kindlat esikohta.
Lugege seda artiklit pikemalt edasi
aripaev.ee veebist
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aastaid kahjumis olnud Anttila Eesti lõpetab tegevuse, ettevõte likvideeritakse täielikult.
Sel nädalal algab Omniva pakiautomaatide Eesti võrgustiku laiendamine, millega avatakse väljaspool Tallinna pakiautomaadid seitsmes asulas, kus varem pakiautomaati polnud. Tallinnasse lisandub kolm uut asukohta.
TNS Emori uuringu kohaselt kasvas 2014. aastal eraisikute postipakiturg Eestis 32%. Pakkide kättesaamissageduselt tõusid pakiautomaadid kullerposti teenusest ehk pakkide kojukandest esmakordselt ette.
E-kaubanduse areng kasvatab kiiresti pakiautomaatidega saatetud pakkide arvu ning pakkide mahud on rekordkõrged ütlesid Omniva ja Itella SmartPost enda teadetes.
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.