• 27.10.15, 22:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

OnlineExpo viib messid internetti

Teisipäeval esitleti Tallinnas onlineexpo.com veebiportaali, millest saab rahvusvaheliste online-messide toimumispaik. Esimeste messide ettevalmistus ning müük on käivitunud ka Lätis, Leedus, Rootsis, Tšehhis ja Venemaal.
Onlineexpo.com juhatuse liige Margus Tamm ja rahvusvahelise osakonna juht Polina Goldshtein
  • Onlineexpo.com juhatuse liige Margus Tamm ja rahvusvahelise osakonna juht Polina Goldshtein Foto: Erik Riikoja
„Onlineexpo.com portaal on loodud eelkõige ettevõtja vajadustest lähtuvalt,“ sõnas ettevõtte juhatuse liige Margus Tamm. Lisades, et praegustel kohalikel messidel toimub rohkem toodete müük ning kontaktide loomine on jäänud tahaplaanile. Tamme sõnul on nemad fokuseeritud suures plaanis just sellele, et ettevõtted leiaksid online-messilt uusi kontakte, kellega tulevikus äri teha. Tamm tõi näite, et Riias asuv Lido restoran ei pea ennast messidel klientidele tutvustama vaid soovib saada kontakte turismiettevõtetega, kes neile bussiga kliente tooks. Kuid online-messil on võimalik ka tavakliendil tooteid osta. „Hetkel peame läbirääkimisi, et arendada enda messilehele juurde maksevõimalust,“ rääkis Tamm tulevikuplaanide kohta.  
Online-mess kestab enamasti viis päeva. Mess algab esmaspäeval, lõpeb reedel ning võib jätkuda nädalavahetusel traditsioonilise messi võtmes. „Kui messil osalev ettevõte kasutab aktiivselt kõiki meie loodud virtuaalseid võimalusi, võib tema nähtavus messi raames mitmekordistuda,“ lisas Tamm. Messil osalemine maksab ettevõttele 950 kuni 6000 eurot, külastajale on see tasuta.
Paljude kohalike messide külastajate arvud on täna selgelt languses, ettevõtete huvi osalemise vastu on madal. Brändituntus koduriigis on saavutatud, kontakti hind eksponentidele järjest kasvab, välimessidel osalemine on aga aja- ja ressursimahukas.
Tamm lubas, et nad on igas koostöö riigis reaalselt kohal ja on valmis pakkuma tuge nii külastajatele kui ka eksponentidele parima messikogemuse saamisel. Online-messi formaati on küll katsetatud erinevates riikides, kuid need ei ole kasutajatele piisavalt atraktiivsed.
„Internetis messe korraldades jõuame palju rohkemate inimesteni. Ka nendeni, kes tavamessile ei jõuaks – ajaliselt, asukoha või muudel põhjustel,“ rääkis online-expo rahvusvahelise osakonna juht Polina Goldshtein. Lisades, et nende jaoks on kõige suurema potentsiaaliga turuks Hiina, kellega nad plaanivad koostööd tihendada.
OnlineExpo esimene mess, Travel Expo 2016, toimub 2016. aasta varakevadel mitmetes riikides samaaegselt. Lisaks plaanitakse 2016 kindlasti korraldada traditsioonilist Kodumess ning aasta lõpus Kinnisvaramess.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele