Kuigi Jõhvi südamesse kaubanduskeskuse rajamist on saatnud tagasilöögid, loodavad EKE Investi omanikud eesotsas Koit Uusi, Endel Palla, Toomas Arumäe jt aktsionäridega, nende äripartner Karl Ader ja Ehituse ABC pikaaegne juht Dmitri Drajev peagi kopa maasse lüüa.
- Selline hakkab arendajate plaani kohaselt välja nägema Jõhvi rajatav kaubanduskeskus, mille viimati välja öeldud valmimisaeg on 2017. aasta kevad Foto: Jõhvi Pargi Arendus
Arendusalune Jõhvi magusaim tühermaa asub otse kontserdimaja vastas ning sinna peaks kerkima kaubandus- ja vabaajakeskus koos spordikompleksiga, kus on jäähall, ujula ja hotell. Arendus on aga veninud, kuna projekti endine omanik ja ninamees Allan Mänd nabiti suve hakul kinni ja ta viibib sama arendusega seotud altkäemaksu kahtlustuse tõttu senini vahi all. Lisaks on selgunud, et lähemal ajal hakatakse ehitama üksnes kompleksi äriliselt ahvatlevamat kaubanduse osa ja spordirajatised jäävad ootama paremaid aegu ning ilmselt ka uusi investoreid.
Jõhvi vallavanem Aivar Surva nentis, et loodab siiski mõlema – nii kauba- kui ka spordikeskuse valmimist. „Kuidas seda tagada? Hea küsimus, aga ühest vastust ei ole. Arvan, et sellele saab kaasa aidata vaid koostöö nii arendajate, finantseerijate kui ka vallavolikogu ja -valitsuse vahel,“ märkis Surva.
Kui spordikompleksi saatus on veel segane, siis kaubandus- ja vabaajakeskuse lõplik, lihvitud projekt on iga hetk valmimas ning seejärel loodetakse kopp maasse lüüa. Peatöövõtja ja finantseeriva pangaga loodavad arendajad kokkuleppe saavutada detsembris ja seejärel ehitusega alustada esimesel võimalusel vastavalt ilmaoludele. Kaubakeskuse realistliku valmimisajana on arendajad viimati nimetanud 2017. aasta kevadet.
Loe
Äripäevast pikemalt segadustest Jõhvi Pargi Arenduse ümber.
Autor: Piret Reiljan, Äripäeva ajakirjanik
Seotud lood
Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele