„Tänavusele konkursile laekus ligi 100 tööd, mis on tunduvalt rohkem kui eelmisel aastal. Hääletajaid oli 1000 ringis ning ülekaalukalt osutus lemmikuks Lauri Mengeli disainitud kott,“ sõnas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. „Ostukoti disainikonkursiga kutsume inimesi üles kasutama killerkoti asemel riidest kotti või mõnda muud loodussõbralikku alternatiivi. 2016. aastal müüki tuleva koti eripära on ka see, et kott on veidi suurema mahutavusega ning sellel hakkavad lisaks Lauri vahvale disainile olema lühemad sangad, kuna mehed soovivad poekotti kanda käes, mitte õlal.“
„Olen killerkottide vastu ja kasutan ka ise võimalusel alati riidest kotti,“ lausus konkursi võitja Lauri Mengel. „Mul on hea meel, et riidest ostukottide kasutamine on muutunud järjest aktuaalsemaks ja seda propageeritakse rohkem kui kunagi varem. Kilekottide kasutamine on nii igapäevane ja tavaline, et selle reaalset kahju loodusele ei pruugita alati teadvustada – sellised kampaaniad, nagu on Rimil, aitavad kilekottide kahjulikkust inimestele aeg-ajalt meelde tuletada. Erinevad kauplusteketid võiksid rohkem üles näidata sotsiaalset vastutustundlikkust keskkonna säästmise osas.“
„Minu jaoks on südamega kokkamine olnud alati tähtis ja sellest inspireerituna sündis ka kotil olev sõnum – Kirglik Kokk. Pole üllatus, et tänapäeval armastavad paljud mehed süüa teha ja selline oskus on ikka juba uhkuse asi,“ selgitas Lauri Mengel oma disaini tagamaid. „Lahedad disainid ja sõnumid on hea võimalus luua riidekottidele lisaväärtust, mis kindlasti suurendab riidest poekottide kasutamist.“
Lauri Mengel on 25-aastane Tartu pereisa, üliõpilane ning väikeettevõtte juht, mis tegeleb digitaaltrükiga. Disaini valdkonnaga on Lauri tegelenud varem hobikorras.