22. detsember 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Selgus Rimi parima meeste ostukoti disain

Rimi parima meeste ostukoti disainis Lauri Mengel
Foto: Rimi Eesti Food
Rimi kuulutas tänavu oktoobris looduskampaania raames välja riidest ostukoti disainikonkursi, mille eesmärk oli leida sobiva kujundusega poekott meestele. Konkursi võitja said valida Rimi kodulehe külastajad kümne finaali jõudnud disaini hulgast.

„Tänavusele konkursile laekus ligi 100 tööd, mis on tunduvalt rohkem kui eelmisel aastal. Hääletajaid oli 1000 ringis ning ülekaalukalt osutus lemmikuks Lauri Mengeli disainitud kott,“ sõnas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. „Ostukoti disainikonkursiga kutsume inimesi üles kasutama killerkoti asemel riidest kotti või mõnda muud loodussõbralikku alternatiivi. 2016. aastal müüki tuleva koti eripära on ka see, et kott on veidi suurema mahutavusega ning sellel hakkavad lisaks Lauri vahvale disainile olema lühemad sangad, kuna mehed soovivad poekotti kanda käes, mitte õlal.“ 

„Olen killerkottide vastu ja kasutan ka ise võimalusel alati riidest kotti,“ lausus konkursi võitja Lauri Mengel. „Mul on hea meel, et riidest ostukottide kasutamine on muutunud järjest aktuaalsemaks ja seda propageeritakse rohkem kui kunagi varem. Kilekottide kasutamine on nii igapäevane ja tavaline, et selle reaalset kahju loodusele ei pruugita alati teadvustada – sellised kampaaniad, nagu on Rimil, aitavad kilekottide kahjulikkust inimestele aeg-ajalt meelde tuletada. Erinevad kauplusteketid võiksid rohkem üles näidata sotsiaalset vastutustundlikkust keskkonna säästmise osas.“

„Minu jaoks on südamega kokkamine olnud alati tähtis ja sellest inspireerituna sündis ka kotil olev sõnum – Kirglik Kokk. Pole üllatus, et tänapäeval armastavad paljud mehed süüa teha ja selline oskus on ikka juba uhkuse asi,“ selgitas Lauri Mengel oma disaini tagamaid. „Lahedad disainid ja sõnumid on hea võimalus luua riidekottidele lisaväärtust, mis kindlasti suurendab riidest poekottide kasutamist.“

Lauri Mengel on 25-aastane Tartu pereisa, üliõpilane ning väikeettevõtte juht, mis tegeleb digitaaltrükiga. Disaini valdkonnaga on Lauri tegelenud varem hobikorras.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757