Viimased kaks nädalat püsinud pakaseline ilm on suurendanud kaubanduskeskuste käivet, eelkõige on kasvanud talveriiete müük.

- Kliendid uuendavad enim enda talveriiete garderoobi Foto: Meeli Küttim
“Võrreldes möödunud aasta algusega on keskmine müük kasvanud poole võrra, mõnede toodete ja teenuste puhul lausa kordades,” märkis Rocca al Mare, Kristiine Keskust ja Magistrali kaubanduskeskust haldava Citycon äridirektor Mati Pops.
“Külm toob ja soe viib kaubanduskeskusest kliendi – kaubanduskeskuse edu sõltub lisaks asukohale ja kaupluste valikule ka ilmast, mida madalam on temperatuur, seda rohkem on meil külastajaid,” sõnas Pops.
“Lisaks tuleb arvestada, et Eesti inimese talvine garderoob pärineb 2012. aastast, viimase pakaselise ilmaga talvest. Nüüd vaadatakse oma garderoob kriitilise pilguga üle – enim kliente on talvekaupade müüjatel ja spordipoodidel, kuid keskusse tulnud klient külastab ka teisi poode ning kasutab teenuseid. Hästi lähevad elektroonikakaubad ja ilutooted ning restoranid on külastajaid täis,” sõnas Pops.
“Kaubandus toimib aastaaegade rütmis, kaupmehe poolt vaadates on meil sisuliselt aga juba viimased kolm aastat üks hooaeg olnud, praegust talve on kaupmehed pidanud kaua ootama,” lausus Pops.
“Lisaks külmale ilmale on kaubanduskeskuste külastatavust läbi aegade rekordiliseks suureks paisutanud ka tarbimise üldine kasv ning veebruari keskpaigani pikenenud allahindluse kampaaniad,” tähendas Pops.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänavu 100. tegevusaastat tähistav Rentokil on üle maailma tuntud kahjutõrjeettevõte, millel on ligi 100 000 töötajat enam kui 80 riigis. Eestis on Rentokil aidanud toitlustus- ja majutusasutustel ning catering-firmadel korda luua ja hoida juba üle 20 aasta.