Autor: Kaubandus.ee • 3. juuni 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uuring: eestlane eelistab välismaiseid e-poode

Foto: Eiko Kink
TNS Emori uuringu kohaselt sai iga eestlane viimase aasta jooksul keskmiselt kaksteist postipakki. Kohalike e-kaupmeeste jaoks on ohu märk, et välismaalt tellitud pakkide hulk ületas esimest korda kodumaised pakimahud.

Uuringutulemused näitavad, et 55% kõikidest postipakkidest saabub Eestisse välisriikidest. Veel aasta tagasi oli vastav näitaja 43%. “Aastaga on plahvatuslikult kasvanud just Hiinast tulevate pakkide arv. Sealt on tellitud iga teine välismaalt saabuv pakk,” rääkis Itella SmartPOSTi müügi- ja turundusdirektor Alice Rahkema.

Eestlane ostab välismaistest e-poodidest rohkem kui keskmine eurooplane. “See on selge ohumärk siinsetele e-kaupmeestele, kes peavad mõistma, et ei konkureeri ammu enam mitte ainult omavahel, vaid kogu maailmaga. Trendid näitavad, et hind ei ole enam peamine argument ostu tegemiseks sobivat e-poodi valides. Hoopis klienditeeninduse kõrge tase ning lühike tarneaeg on see, milles globaalsete kaubandushiidudega on võimalik sammu võrra ees olla,” kirjeldas Rahkema.

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700