• 03.06.16, 16:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: eestlane eelistab välismaiseid e-poode

TNS Emori uuringu kohaselt sai iga eestlane viimase aasta jooksul keskmiselt kaksteist postipakki. Kohalike e-kaupmeeste jaoks on ohu märk, et välismaalt tellitud pakkide hulk ületas esimest korda kodumaised pakimahud.
Uuring: eestlane eelistab välismaiseid e-poode
  • Foto: Eiko Kink
Uuringutulemused näitavad, et 55% kõikidest postipakkidest saabub Eestisse välisriikidest. Veel aasta tagasi oli vastav näitaja 43%. “Aastaga on plahvatuslikult kasvanud just Hiinast tulevate pakkide arv. Sealt on tellitud iga teine välismaalt saabuv pakk,” rääkis Itella SmartPOSTi müügi- ja turundusdirektor Alice Rahkema.
Eestlane ostab välismaistest e-poodidest rohkem kui keskmine eurooplane. “See on selge ohumärk siinsetele e-kaupmeestele, kes peavad mõistma, et ei konkureeri ammu enam mitte ainult omavahel, vaid kogu maailmaga. Trendid näitavad, et hind ei ole enam peamine argument ostu tegemiseks sobivat e-poodi valides. Hoopis klienditeeninduse kõrge tase ning lühike tarneaeg on see, milles globaalsete kaubandushiidudega on võimalik sammu võrra ees olla,” kirjeldas Rahkema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele