Autor: Kaubandus.ee • 23. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Emoril uus kaubamärk

Foto: Freepik
Teabe- ja uuringuteenuste pakkuja Emori uus kaubamärk on Kantar Emor. Varem TNS Emori nime all tegutsenud ettevõtte nimemuutus tuleneb üleilmse teabekontserni Kantar otsusest ühendada oma kaubamärgid ühe katusbrändi alla, teatas Emor.

„Kantari nime alla koondumine tähendab suuremat koostööd grupi ettevõtete vahel ning see muudab Emori klientidele kättesaadavaks paljud uued rahvusvaheliselt tunnustatud uuringulahendused ja oskusteave,“ selgitas Emori juhataja Karin Niinas.

Emori küsitlustele vastajate jaoks midagi ei muutu, lisas Niinas. Ettevõtte juriidiliseks nimeks jääb Emor AS, ka omanikering jääb samaks.

Emor on 1990. aastal loodud teabe- ja uuringuteenuste pakkuja. Emor on osa Kantarist, mis on maailma juhtivaid teabe- ja konsultatsiooniettevõtteid. Kantari grupi ettevõtetes töötab 30 000 inimest, kes nõustavad kliente enam kui 100 riigis. Kantar on osa WPP grupist.

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700