17. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Teeninduse interaktiivne meistriklass

Koolitajad Kaido Pajumaa ja Peep Vain
Autor: Urmas Kamdron

13. oktoobril toimus Tehnopolis Ülemiste Zapp konverentsiruumis 5 + 1 koolitaja teeninduse interaktiivne meistriklass „Kuidas läbi klienditeeninduse müüki suurendada?“.

Kaubandus.ee lugejad valisid kevadel 20 teenindus- ja müügikoolitaja seast enda lemmikud. Lavale astusid TOP6: Kaido Pajumaa, Kairit Reiman, Kati Tikenberg, Elina Vamper ja Alar Ojastu. Meeleolukat ja aktiivset päeva juhtis Peep Vain. 

Koolitajad rääkisid enda kogemustest ning jagasid nõuandeid, kuidas läbi klienditeeninduse rohkem müüa. Mida teenindaja peaks tegema ning mis roll on teenindusjuhil selle kõige juures.

Autor: Urmas Kamdron
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700