• 17.10.16, 23:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teeninduse interaktiivne meistriklass

13. oktoobril toimus Tehnopolis Ülemiste Zapp konverentsiruumis 5 + 1 koolitaja teeninduse interaktiivne meistriklass „Kuidas läbi klienditeeninduse müüki suurendada?“.
Koolitajad Kaido Pajumaa ja Peep Vain
  • Koolitajad Kaido Pajumaa ja Peep Vain Foto: Urmas Kamdron
Kaubandus.ee lugejad valisid kevadel 20 teenindus- ja müügikoolitaja seast enda lemmikud. Lavale astusid TOP6: Kaido Pajumaa, Kairit Reiman, Kati Tikenberg, Elina Vamper ja Alar Ojastu. Meeleolukat ja aktiivset päeva juhtis Peep Vain. 
Koolitajad rääkisid enda kogemustest ning jagasid nõuandeid, kuidas läbi klienditeeninduse rohkem müüa. Mida teenindaja peaks tegema ning mis roll on teenindusjuhil selle kõige juures.
Teeninduse interaktiivne meistriklass
Teeninduse interaktiivne meistriklass
69 fotot
  • Teeninduse interaktiivne meistriklass Foto: Urmas Kamdron

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele