Soome jaekontserni Stockmann kahe Baltimaades asuva kaubamaja müügitulu langes käesoleva aasta üheksa kuuga 62,8 miljonilt eurolt 58,9 miljonile eurole, teatas kontsern börsile.
- Stockmann jäi Hullude Päevade kampaania tulemustega rahule Foto: Andras Kralla
Ettevõte ütles Balti riikide tulemusi kommenteerides, et siinne jaeturg püsib võrdlemisi stabiilne, kuigi konkurents on tihenenud eelkõige Eestis, vahendab
majandus24.postimees.ee.Kontsern jääb rahule oktoobris toimunud Hullude Päevade kampaaniaga.
Kui möödunud aasta kolmandas kvartalis teenis kogu Stockmanni kontsern 10,6 miljonit eurot ärikahjumit, siis tänavu kolmandas kvartalis jõuti 2,9 miljoni euroga kasumisse. Samas jaeketi üheksa kuu kogukäive langes aastaga ligi 10 protsenti 914,7 miljoni eurole.
Loe pikemalt
Postimehest. Seotud lood
Eelmise aasta alguses avatud logistikakeskus ning kaubamajade kontseptsiooni muudatus aitab ettevõttel muuta oma tegevust kordades efektiivsemaks ning säästa mitmeid miljoneid eurosid.
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.