R-Kioski 50 väikepoes on nüüdsest Šveitsi tipptehnoloogilised kohvimasinad, mis pakuvad senisest laiemat joogivalikut. Kohvimasinate väljavahetamisel on võetud arvesse piimaga jookide kasvavat populaarsust Eesti tarbijate seas.
“Investeerimine Šveitsi tipptehnoloogilistesse kohvimasinatesse on üks samm sellel teel, et R-Kioskist saaks Eesti kõige populaarsem kaasamüüdava toidu ning joogi pakkuja” sõnas R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves. “Klientide tagasiside põhjal võime öelda, et piimavahu kvaliteet on üks olulisemaid tegureid kohvijookide valimisel. Seetõttu võtsime kasutusele masinad, mis valmistavad eriti pehmet ja siidist piimavahtu.”
R-Kioski kohvitarbimise statistikat
Kõige populaarsem kohvijook on kohv piimaga (34%). Sellele järgneb latte (26%)
Kõige enam ostetakse kohvijooke ajavahemikus kell 7-11. Samuti kasvab tarbimine pärast lõunat ajavahemikus 12-13.
Kakao tarbimine püsib stabiilsena terve tööpäeva jooksul, 8-17.
Kõige populaarsem toode kohvi kõrvale on singi-juustu croissant.
Uute seadmete vahetamine toimus viiekümnes R-Kioskis novembrikuu jooksul ning koos uute masinatega laienes ka R-Kioski joogisortiment. Näiteks lisandus valikusse külm kohvijook frappuccino ja India päritolu magus vürtside ja piimaga teejook chai latte. Kõikidele kohvijookidele on võimalik juurde lisada eraldi piimavahtu. R-Kioski kohvi valmistamiseks kasutatakse 100% Arabica kvaliteetkohviube ning värsket Farmi piima. Jookide magustamiseks pakub R-Kiosk lisaks suhkrule ka agaavisiirupit.
R-Kioski statistika kohaselt on piimaga kohvijookide müügimahud aasta-aastalt jõudsalt suurenenud. Tänaseks on ligi 85% soojade jookide müügist piimaga kohvijoogid. Kõige enam on viimastel aastatel kasvanud latte müük, moodustades kohvijookide läbimüügist veerandi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.