“Prisma Konto premeerib eelkõige neid kliente, kes teevad oma igapäevased ostud Prisma kauplustes Tallinnas, Tartus ja Narvas. Kui leibkond kulutab kuus 360 eurot toidule, siis tehes need ostud Prismas, koguneb aasta jooksul Kontole boonust 151,2 eurot,” sõnas Prisma Peremarketi turundusjuht Reigo Rahumäe.
“Lisades aga toidukauba ostudele ka näiteks Prismast ostetavad lasteriided, sporditarbed või väikesed kodumasinad, on võit veelgi suurem,” märkis ta.
Konto on Prisma püsiklientidele mõeldud ID-kaardipõhine lojaalsusprogramm, mis võimaldab liita pereliikmete ostud ühele kontole, tagades nii kõrgema boonusprotsendi ja suurema tagastatava boonussumma. Kontole laekuv boonus sõltub eelmise kuu ostude kogusummast ja see võib olla kuni 5 %.
“Kõige suuremad boonussummad tekivad üldiselt detsembri sisseostude eest. Näiteks eelmise aasta detsembris oli suurim ühekuine boonus 330 eurot,” sõnas Rahumäe.
Kontole laekunud boonus kehtib üks aasta, alates tekkimisest. „Kuigi saadame oma klientidele iga kuu infot nii kogutud boonuste kui ka aeguvate boonuste kohta, jätavad kliendid boonuseid kasutama umbes 20 000 euro eest kuus,” lisas Rahumäe.
Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb nii Soome, Eesti, Venemaa, Läti kui Leedu turgudel. Eestis tegutseb Prisma Peremarket alates 2000. aastast, olles üks stabiilsemaid Eesti turul tegutsenud hüpermarketeid. Prisma kaupluseid on Tallinnas viis, Tartus kaks ning Narvas üks.
Peremarketi toidukaupade sortimendis on 10 000-14 000 artiklit, kogu tootevalikus 60 000 artiklit. Iga Prisma kauplus omab tervest Eesti jaekaubandusturust hinnanguliselt 1,5%. Prisma Peremarket annab Eestis tööd enam kui 1000le inimesele.